Blog
2018.11.25 18:44

TARTS BE NÉHÁNY SZABÁLYT ÉS ÉLJ EGY KICSIT EGÉSZSÉGESEBBEN!

TARTS BE NÉHÁNY SZABÁLYT ÉS ÉLJ EGY KICSIT EGÉSZSÉGESEBBEN!

 A legtöbb ember ma folyamatosan rohan és stresszel, így nehéz odafigyelni az egészséges életmódra. Az étkezést sokan két rohanás között intézik el, a testmozgásra semmi idő nem marad, nem beszélve a vitaminokról, a pihenésről és a folyadékbevitelről

No persze nem azt mondjuk, hogy holnaptól dobj el mindent és ugorj fejest az egészséges életmódba, hiszen tisztában vagyunk azzal, hogy ez nem ilyen egyszerű. Néhány egyszerű szabály betartásával azonban sokat tehetsz a szervezeted egészségéért. 

 
1. Próbálj meg egészségesebben étkezni!
Tisztában vagyunk azzal, hogy a hétköznapok rohanásában nehéz odafigyelni az egészséges életmódra. Azonban egy pici odafigyeléssel már sokat tehetsz az egészségedért. Próbálj meg legalább napi egy étkezésbe beiktatni zöldséget vagy gyümölcsöt és igyekezz csökkenteni a szénhidrát tartalmat! Hidd el, néhány nap után már érezni fogod a pozitív hatásait ennek az apró változtatásnak. 
 
2. Figyelj a folyadékbevitelre!
Naponta igyál meg legalább 2 liternyi alkoholmentes folyadékot, hogy szinten tartsd a folyadékszintedet! Nyáron, mikor nagy a kánikula, ez a mennyiség lehet 3,5 – 4 liter is. Fontos, hogy ne akkor igyál, ha szomjas vagy, így elkerülheted a fáradékonyságot, a fejfájást és az ezzel járó egyéb kellemetlen tüneteket. Ha egész nap rohansz, rejts el a táskádban egy palack ásványvizet és igyál bele néha, sokat tehetsz ezzel az egészségedért!
 
3. Állj meg egy – egy pillanatra!
A munkahelyi gondokat ugyan nem lehet elűzni egy varázsütésre, azonban fontos, hogy próbáld kerülni a stresszes helyzeteket és igyekezz hazaérve már „elengedni” a munkát. Hatékony levezetés lehet a testmozgás vagy egy kis pihentető meditáció. 
 
4. Mozogj rendszeresen!
Unalomig elcsépelt ez, mégis nagyon fontos egy egészséges szervezet számára a rendszeres testmozgás. Fontos, hogy olyan sportot válassz, amit szívesen űzöl, hiszen így nem kényszer és nyűg, hanem kikapcsolódás lesz a mozgás.
 
5. Fogyassz Ganoderma gyógygombát!
Ha eddig is fogyasztottad azért, ha még sosem próbáltad, azért érdemes kipróbálni a Ganoderma gyógygombát, melynek számos pozitív hatása van az egészségre. Epidemiológiai vizsgálatokban bizonyították, hogy a gombát fogyasztók esetében szignifikánsabb kisebb számban fordulnak elő daganatos betegségek. Megelőzheti és kezelheti a rák kialakulását, és blokkolhatja a rákos sejtek anyagcseréjét - ganodersav T és Z, valamint óriás poliszacharidok. A különleges összetevőknek köszönhetően a szervezetbe jutva a Ganoderma valóságos biológiai scanner-ként végigpásztázza a testet, és ahol egyensúlyzavar van, ott elkezdi kifejteni méregtelenítő, savbázis egyensúlyt szabályzó, immunrendszer serkentő, regeneráló hatását.